torsdag 9 december 2010

Ajjjj!

Har en tid haft problem med smärta i ena röv-skinkan (:D). Det börjar liksom riktit långt ner vid ryggen på vänster sidan och far ner över skinkan. Det tar int sjukt hela tiden, bara ibland, men det har blivit mycket värre den sista tiden. Ibland då jag går hugger det till, ibland slipper jag knappt upp ur sängen, vissa ställningar gör skitont. Det är helt sjukt. Har läst lite, och hoppas verkligen inte att det är ischias eller falsk ischias!!!
Eller, när jag sökt på ischias symtom stämmer det inte helt, men när jag letade på ont i skinkan så var det flera som hade liknande problem och hade fått svar att det kunde vara ischias.
Får nog börja söka hjälp. Har haft det några månader redan, men det är nu de senaste veckorna det har blivit värre. Och det kan ju knappast bli bättre av att jag går och bär Casper en hel den, får nog bli slut med det nu.


Till nåt helt annat så har vi varit på jullunch med Öppen dagklubb till Församlingen. Vi fick gröt med bröd och pepparkakor+saft/kaffe.
Så nu blir det ingen ÖD förrän 11 januari 2011 :)
Efter lunchen for vi till stan, råkade shoppa lite kläder åt Casper från Lindex. De hade om man köpte för 30€ fick man 10€ rabatt. :)
Det blev dessa:

Ursäkta den dåliga kvaliteen, är tagen med telefonen och blixten av.
Tröja 12,95€ storlek 110cm
Byxor 19,95€ storlek 110cm
Sen var det ju -10€ så det blev bara 22,90€ :))

Inga kommentarer: