torsdag 16 december 2010

Dag 15 - Mina drömmar

Jag drömmer om att så småningom skaffa en liten mini-Casper.
Jag drömmer om att vi sku få lite extra-pengar så vi sku kunna renovera huset färdigt.
Jag drömmer om en ny bil.
Jag drömmer om att få resa till södern igen.
Jag drömmer om att få lite extra-pengar till en massa annat.
Jag drömmer om att hunden ska sluta håra ner hela huset.
Jag drömmer om att hela min familj ska få vara friska och leva ett långt liv.
Osv.


Vi kom oss fram till simhallen trots att det blååååååååååste och blåååååååååste. Casper satt med huvan halvt över ansiktet och ännu trasan framför ansiktet. Annars blir han arg då man lägger upp huvan på honom.
Jag gick där med mina för snäva-runt-magen-utebyxor. Jag var nästan svettig då vi kom fram.
Vi var i vattnet över 1½ timme och Casper tyckte det var superkul som vanligt.
Vi stötte på mina kusiner E & F där också ;)

När vi kom hem var vi vrålhungriga så jag har gjort potatismos med Snellmans mumsiga knackorvar.
K har stuckit iväg en stund och vi ska så småningom börja ställa oss för natten. Casper somnar knappast på över en timme än men vi kan ju alltid börja.

    
Denna skulle ju inte sitta helt fel ;) 


Och här skulle det inte sitta helt fel att va.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Oj, jag ser att du har precis samma favorit drömbil som jag! :)

Johanna sa...

Haha, ja de är ju sjukt snygga! Behövs nog en lottovinst ifall man ska bli ägare till en sån! ;)