lördag 18 december 2010

Julfest.

K och Casper stack iväg till Caspers farmor och lägg upp nån lampa.
Själv plockar jag undan lite av gårdagens och dagens lekar och annat.
Det känns sååååå skönt sen när man har bortplockat allt och städat och klart.

K ska ju på julfest ikväll så hans ena arbetspolare ska komma hit före så jag och Casper sticker iväg till mommo och F's en stund, bara de är hemma.
Sen ska vi ha en myyyyyyskväll jag och Casper. Ska fara och köpa nå gott åt oss, något som inte är godis!
Kanske massa frukt. Mums.

Okej, jag sku ju plocka undan och inte sitta på datorn.
Trevlig lördag!

PS. Casper är fortfarande helt frisk så det var nog bara dedär spyorna igår förmiddags o inget mer.



Här är jag för några år sen ;) PS. inte min dress, skor eller väska. ;)

Inga kommentarer: