söndag 5 december 2010

Ett tyst hem.

Casper sover och K har farit och skrinna. Jag sitter i min ensamhet och ska kolla om något av de hundrafemtielva bilder jag tagit sku gå att använda till julkortet.
Ni behöver ju inte ens fantisera fram nån bild där Casper sitter med tomteluva och det ser juligt ut, nejnej, ingen sån julbild detta år. Jag har inte ens försökt, ingen vits.

Nu ska jag lägga på julmusik, sakta sakta, Casper ligger ju precis bredvid och sover, i sin EGEN SÄNG faktiskt. Det är ytterst sällan han går med på att fara i sin egen säng och sova, men ibland händer det. Iofs vaknar han alltid nångång under natten och kommer i vår säng, men han har ju iaf sovit en stund i egen säng :)

Skriver kanske mera sen, ska se vad jag sku skriva om idag, ni vet, de där 30 inläggen.

Inga kommentarer: