lördag 25 december 2010

Idag har vi varit och äta julmat hos Caspers fammo, MUMS, och jultomten hade även hittat dit så Casper fick mera paket ;)
Vi hade även tänkt fara till mommo och F's sen men det blev så sent så vi far imorgon istället.

Casper fick massor med julklappar igår, tex. en springcyckel, skidor, en stol, kläder, bilar, bok, pussel mm. mm.
Själv fick jag också några klappar ;) Ett stativ till kameran och såndär fotbad med massage.
Åså fick vi en saltlampa och såndär som man ska massera huvudet med. Ett hus att ha ljus i, supersnygg!, bröd"korg" och sist men inte minst, pengar (tack mamma!), men de kommer nog att gå åt på tisdan har jag på känn! Åtminsone en del.
Jag vet preciiis var mitt fina hus ska stå, som jag så länge tittat på, på skåpet vi ska ha i hallen sen då jag fått färdigt målat det.

Vi var via Makuuni och hyrde varsin film just, Casper valde Nalle Puh, så det visas här just nu. Sen blir det min film och sist K's, som vanligt.


1 kommentar:

angelica sa...

Ja visst e di fin, tack! :) Låter som ni har haft en bra jul o tomten har vari snäll ;)