måndag 6 december 2010

Dag 07 - Min bästa vän

Någon "bästa vän" har jag nog inte, men en vän som jag vet att kommer vara min vän livet ut är Erica.
Vi har egentligen känt varann enda sen dagis, vi har gått i samma dagis och samma klass från 1an-9an.
Men det var nog först i högstadiet som vi började hänga ihop jämt. Det går liksom inte att förstå hur mycket vi har gjort tillsammans genom åren! Vi är båda lika knasiga, så vi har gjort en hel hop med sjuka saker med, som icke bör nämnas på bloggen :P
När jag träffade K blev det lite så att vi var mera sällan tillsammans, och nu lever vi väldigt olika liv, jag som hemma-mamma och hon jobbar i Sverige. Men som sagt, hon är en vän jag vet att kommer vara min vän så länge vi lever, någon slags kontakt kommer vi alltid att ha.


Nu tycker Casper att jag ska komma och se på bolibompa med honom, så det ska jag göra.

1 kommentar:

Mia sa...

:)hon e bra hon!