tisdag 1 mars 2011

Tjejkväll

Igår hade vi vår supertrevliga tjejkväll/middag. Vi var på O'learys och åt. Det var riktigt gott men min portion var så stor så jag åt kanske en fjärdedel. :D Danika hade ju beställt in så gott med förrätt åt oss.
Det var inte bara en gång vi åt under kvällen, flera gånger beställde hon in flera goda saker. :D
Vi satt och pratade gamla minnen, barn och allt möjligt. Skrattade och hade kul. Det är så jättekul att ses!
Tyvärr blir det allt för sällan. Men nu bestämde vi redan att vi ska ha träff 1:a maj och fara på majlindo ;)
Två stycken saknades under kvällen, men resterande sex var med! :)
Om ni vill se bilder så gå in på Pammens blogg.
Jag kom hem klockan.. ja lite före 12 kanske? Casper och K var fortfarande vakna, eftersom Casper hade somnat redan 20 men vaknat sen igen.
Tack ni gulliga tjejor för en superdupertrevlig kväll!! :)

Nu ska jag och Casper plocka upp här, Caspers kusin M var här igår så då brukar oftast de båda dra fram de flesta leksaker som finns. :P
Sen ska vi äta lunch, vi skippar morgonmål eftersom vi ganska just vaknat. Sen kanske vi far gående till stan eller dylikt.

Ikväll då K slutar (17) ska vi fara till Kokkola och köpa Caspers födelsedagspresent.
Casper får vara me mommo och F sålänge. Men jag kan nog inte säga vart vi ska fara, då blir han supersur om han inte får följa med.
Kanske vi klämmer in och far och handlar mat någonstans vid Kokkola också.

Inga kommentarer: