onsdag 30 mars 2011

Jackor jackor...

Jag och Casper har mumsat i oss pizza från Koti Pizza idag. Vi blev så snåla då fåret Shaun med vänner åt pizza.
Efter att jag hämtat Casper 14:30 från dagis har vi varit hos mommo och F. Vi väntar på att K ska komma och hämta oss, han är och hjälper en kompis med nån bil.
Hittade förresten en superfin softshell-jacka från Polarn o Pyret.

Dessa skaljackor är också snygga. Till först var de inte lika snygga som te.x. förra årets. Men efter att jag kikat på hemsidan några hundra gånger blir de bara snyggare och snyggare. Måste nog fara in ett varv och kika på dem vid Polarn o Pyret i Kokkola om jag sku RÅK fara dit i helgen. Men jag sku absolut int ha råd att köpa en. Hoppas det inte finns nån passlig storlek kvar eller dylikt.


Nu ska jag hosta vidare.

Inga kommentarer: