onsdag 30 mars 2011

Dagis dag och sista lektionen

Idag har Casper en dagis-dag efter en paus på en vecka. Han har fått bestämma själv dessa tre dagar.
Igår och i måndags ville han vara hemma, till först ville han vara hemma idag också, men sen före vi somna igår sa han "mamma, ja vill no fara ti dagis imoro".
Jag som inte ska och jobba förrän imorgon bara slöar. Har legat i sängen sedan killarna for för en timme sen. Förutom en snabb tur ut med doggen förstås.
Ska snart hoppa i duschen så jag är klar sen då F plockar upp mig, nångång. Ska till Vegana på lunch med mommo och F, sen får jag traska runt i stan tills jag hämtar Casper efter mellanmålet.

Imorgon eller fredag borde min efterlängtade lön komma, får se om allt hann med eller om jag bara hinner få hälften denna månad. Vore nästan lika bra att inte allt hann med denna månad, för jag vet ju faktiskt inte hur mycket jag kommer få jobba denna månad, mittiallt inget alls förutom dessa tre dagar jag nu ska jobba.

Förresten! Igår hade vi vår allra sista lektion! Nu har vi "bara" några prov kvar och sen går vi ut i slutet av Maj ;) Just lite skönt.

Förresten igen. Min hals har blivit bra nu igen, men jag har istället fått hosta och snorar som bara den. Men faktiskt, hellre det än så sjuk hals som jag haft.
Nåja, nu duschen!

Inga kommentarer: