måndag 28 mars 2011

tutt

Jag vet inte när jag senast sku ha varit uppe så här länge! Men som tur är får vi ju sova imorgon!
Fast Casper vaknar säkert redan 8..
Min hals har absolut inte blivit bättre- snarare sämre. Jag måste riktigt förbereda mig innan jag ska svälja.
Halstabletter hjälper ju inte ett dugg, kanske man skulle fara till apoteket och se om det finns nå bättre.

Casper somnade utan tutten (nappen) ikväll, vilket han även gjorde i förrgår, så kanske det snart vore dags att sluta med tutten vid läggdags också! Självklart frågade han efter den, vi sökte, men hittade den inte så han glömde bort det.
Han får ju iaf fortsätta ha sina trasor :)

Nu ska jag försöka sova! Har hela sängen för mig själv, just nu åtminstone, Casper sover i sin egen säng och K är fortfarande vid ett måleri.
Godnatt!

Inga kommentarer: