måndag 21 mars 2011

Ikea.

Jag ska fortsätta jobba hela denna vecka, på samma ställe. :) Jag kommer för första gången på länge se nöjd ut sen då jag kollar kontot den sista mars. ;)
På tal om pengar så ska vi till banken och kolla läget på fredag.

Nästa vecka får jag ta tummen ur röven och läsa på prov! Har tre prov i April. Och jag har på känn att de kommer gå åt skogen alla tre. Men vi ska nu hoppas jag går ut skolan än i vår.
Måst fara till min mors någon dag så hon får försöka få mig att fatta något av det vi ska ha prov i.
Om/när jag blir klar nu ska jag inte gå i skola på 20 år!

Idag på vilan satt jag och kollade i Ikea-katalogen och det var inte bara en sak jag ska ha därifrån.
Kommer att bli sååååå kul att börja renovera klart här, inreda sovrummen på vinden osv. Speciellt Caspers rum kommer att vara kul att fixa. Jag hade egentligen velat ha hans rum vitt och ljusblått och ganska sterilt. Men jag kom på andra tankar och göra det lite roligare rum för Casper så det kommer nog att bli mycket  Ikea-prylar som är olika färger..
Vårt rum däremot får vara VITT och VITT.

Nu ska jag och Casper börja sova, K stack iväg till sjukhuset för att visa upp sitt öga där han högst antagligen har nå järnfliis.

Förlåt för att jag aldrig lägger upp nå bilder, ska försöka förbättra mig.. Nångång.

Inga kommentarer: