torsdag 3 mars 2011

Vår älskade Casper.

För exakt 3 år sen låg jag på BB och hade världens sjukaste. Jag skulle inom några (ganska många) timmar föda världens finaste unge. (för oss)
Han var faktiskt den finaste bebisen jag nånsin sett, vi blev förälskade från första sekund!
Jag sov inget de 5 dagar jag var på bb, låg bara och myste och tittade på vår älskade son.
Denna finaste unge blir idag 3 år! Han är fortfarande den allra finaste i våra ögon, fast inte den där skrikiga bebisen. ;) Idag är han ett barn. Ett jätte duktigt barn som pratar hur bra som helst, som klarar hur mycket som helst själv och som har världens starkaste egen vilja. Vi är så stolta över vår son, han är det absolut bästa som hänt i våra liv. Tänk att man kan älska någon så mycket som vi älskar Casper!
Grattis lilla älskling på din födelsedag!

Inga kommentarer: