onsdag 9 mars 2011

-4kg

Jag och Casper sitter som bäst och äter varsin glass och väntar på far i huset. Han sku göra något efter jobbet som absolut int sku ta nå länge.
Jag som hade lust att fara till barnloppiset. Får bli en annan dag.

Casper var riktigt arg på träden idag då vi gick från dagis. Han har fått för sig att det är deras fel att det blåser. :) Han tyckte att alla träd sku måst sågas ner!
Han lyssnade inte på mig då jag sa att det inte var de stackars trädens fel..

Annars, jag har gått ner 4 kg på 1 månad. Har absolut inte ens försökt gå ner i vikt (fast jag sku behöva).
Det är väl då jag inte alls är sugen på godis och chips och sånt. Och Casper äter nästan större matportioner än mig. :P Frukt och grönt ska de va! Oj så gott.

Nu ska vi fortsätta vänta, och vänta och vääääääääänta.

Inga kommentarer: