tisdag 1 mars 2011

Hej.

Jag och Casper var just ut och gå med doggen, och Casper ville gå själv, duktiga pojke!
Vi for ju förstås inte så långt men han var duktig ändå. Han brukar ofta vara för "lat" för att gå. :P
Nu leker han med sina bilar och pratar för fullt som olika människor, eller kanske det är bilarna som pratar?
Vi såg på bilder på tårtor idag på google. Casper vill ha en tårta med jordgubbar på. Låter enkelt så behöver jag inte börja pracka med nå marsipan. ;) Men finns det jordgubbar att köpas mitt på vintern??

Snart slutar K. Vi får nog starta mot Kokkola direkt. Först ska vi ju förstås föra Casper ti mommo och F's.

Casper ville även ha skattjakt på sitt kalas. Hmm. Får se vad vi kommer på till det då. :P

Skulle förresten börja lägga in bilder från Idol-konserten idag. Men då tog förstås batterierna slut i kameran.
Jag gjorde som så att jag skrev upp på papper vilka bilder jag ska ha sparade så får jag bara överföra dem och sen radera allt från kameran.
Som tur är var jag nog på de 10 sista bilderna då kameran slog av, så får fortsätta sen. Sparar typ 60 bilder av de flera hundra jag hade. Okej. Och ja, jag vet att jag skrivit för länge sen att jag sku lägga in bilderna, men det har liksom inte blivit av. :P Som med det mesta.

Här kommer iaf en bild jag hann lägga in. Av kön. ;)

Inga kommentarer: