lördag 19 mars 2011

Godis

Trevligt då Casper vaknar 8:45 en lördagsmorgon då vi sku kunna sova åtminstone till 10!
Men vi gick och lade oss runt 22 igår så vi fick nog ändå en lång natt.
Vi har inga planer på vad vi ska göra idag, så det återstår att se.
Vi har ännu bara hunnit med morgonmål och ser just nu på Bolibompa.

De sjunger mycket vid Caspers dagis, vilket även märks, på hemvägen i bilen, eller då vi just kommit hem från dagis brukar Casper ofta sjunga något de sjungit i dagis. :)
Och igår, hade de varit i skogen och gå och Casper hade gått 1,7 km! Jätteduktigt! :)
Han brukar vara lite lat med det där att gå..

Jag blandade en fet godispåse vid Makuuni igår, den är fortfarande orörd! Ska nog smaka ett eller två nu! ;)
FAST jag inte är speciellt snål!

Förresten, så måste Casper ha växt mycket den senaste tiden! För nån månad sen prövade jag hans P.op vindfleece i storlek 104, och den passade hur bra som helst! Provade samma fleece i förrgår och den var nog på snäppet för liten! Så den fick åka iväg till loppis.
Får se om den blir såld för 25€, annars lägger jag ut den på Huuto där man absolut får det för den. Tydligen får man mycket mer för märkeskläder på huuto än på loppisar. Fastän det tillkommer fraktavgift.
På tal om huuto och andra liknande sidor på nätet tänker jag söka en begagnad Polarn o Pyret vårdräkt(jacka och byxor) åt Casper, bara den är i mycket bra skick. Har inte lust att köpa ny för typ 140€....

2 kommentarer:

Charlotte sa...

på vilket dagis är casper?:)

Johanna sa...

Jag ids int skriva ut här på bloggen vilket dagis han går i :) Man vet ju aldrig vad det finns för människor där ute på nätet. :D