fredag 25 mars 2011

Stackars mig.

Förlåt, men i detta inlägg kommer jag att tycka synd om mig själv.
Igår fick jag mittialt såå sjukt i halsen, nacken och axlarna, jag kände mig trött och hängig. Både jag och Casper somnade klockan 21, fast jag hade gärna farit och sova en timme tidigare.
Vi har sovit uruselt inatt, vaknat typ varje timme, Casper har pratat jättemycket i sömnen och legat halft på mig.
Och min hals....
5:30 ringde klockan imorse, klockan 7 var jag i dagis och hade gärna lagt mig ner mitt på golvet och börjat sova. Jag slutade 13 tack och lov.
Casper hade spenderat dagen med mommo som hade ledigt. De hade bl.a. bakat semlor och varit till Vegana och äta lunch med F.
Resten av dagen har jag typ legat i soffan här hos mommo och F, och konstaterat att jag har stegring. Suck.
K for till jobbet igår kväll klockan 19 och kom hem 6 imorse.. Klockan 7 for han tillbaks till jobbet och slutade 12. Han har inte varit precis pigg han heller.
Nu har killarna farit ut på premiärkörning med F's Cadillac. Så fort de kommer tillbaks ska vi fara hem, eventuellt efter nå mat nånstans före.

Nästa vecka ska jag inte och jobba förrän på torsdag, skönt!
Trevlig helg!

Inga kommentarer: