torsdag 17 mars 2011

Trötter

Jag har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera bloggen denna vecka.
Har ju vikarierat på dagis, så även idag och imorgon.
Igår och idag har jag varit lagom trött.
Igår morse ringde väckarklockan på 6, steg upp 6:30, började först 9, jobbade till 17 (16:30).
Vi for nästan direkt sen till min bror K's så Casper och kusin Melinda sku få busa lite. Strax före 17:30 såg jag på FACEBOOK att vi hade skola! Så vi hade skola 18-21, jag trodde jag skulle dö av uttråkning, orka int alls tänk nå. Imorse ringde klockan 5:30...7 börja jag.
Så NU ska jag och Casper kasta oss i säng, nyduschade med bröd och oboy i magen, och imorgon ringer inte klockan förrän 7:30!
I helgen ska vi SOOOOVA.
Det märks väl att jag inte är van att jobba?? ;)
Casper har ju självklart varit i dagis hela veckan, det har gått fint! Idag påväg hem i bilen sjöng han hela "imse vimse spindel", han är lite musikalisk killen vår.

Skriver mera en annan gång, vi borde redan ligga och snarka.... Godnatt!

Inga kommentarer: