söndag 27 mars 2011

Födelsedagsbarn och nya leksaker

Imorgon har vi ett födelsedagsbarn i huset, nämligen K, som fyller så lite som 28 år!
Jag ska ta en snabb dusch nu och så ska jag och Casper fara via butiken och se om vi hittar något roligt och billigt att ge åt pappsen imorgon, han får en riktig present sen sista då jag får lön. :P
Efteråt ska vi fara till mommo och F's en stund.
Fast både jag och Casper är lite hungriga, dock åt vi ganska just mat, men K var enda som blev riktigt mätt tror jag.
Vi hade pyttipanna med ägg och rödbetor på menyn. Casper åt nästan bara ägg och rödbetor och jag fick inte ens i mig hälften av min portion! Men det var nog supergott!

Casper tycks tro att man ska få nya leksaker hela tiden. Igår fick han en traktor och nu står han och ropar och gapar att han vill ha en till leksak. Men det får ha icke, han får ropa hur mycket han vill.
Jag hoppas denna treårstrots går över snart! ;)

Inga kommentarer: