måndag 28 februari 2011

utlåsta och tropiclandia

I fredagskväll låste jag och Casper ut oss. K var redan på väg till Vasa med sin nyckel och Casper berättade var min nyckel var - under hans säng.
Vi for till Caspers fammo och ringde far i huset, för telefonen hade jag hemma, och berättade läget och sa att vi far till mommo och F's och sova. Vi  var ensamma där eftersom de var i Larsmo och sov.
Det gick finfint att sova där också, fast Casper varken hade tuttu eller trasa.

Igår blev vi bjudna på lunch hos mommo och F. Sen for vi med pulkor och kälke gående till församlingens lekpark. Det var riktigt skönt att vara ute närmare 2 timmar.
Casper lekte med sina kusiner hela dagen så han var så trött och somnade i bilen klockan 20:30 och sov till morgonen.
Klippt blev han igår också. Till slut..

På onsdag blir det dagis för prinsen så jag får stoooorstäda då vi ska ha kalas på torsdag!
På fredag styr vi kosan mot Vasa. Mommo bokade några rum på Tropiclandia. :) Ska bli skitkul!
Och ja, ikväll ska jag på tjejmiddag till O´learys! Kommer bli supertrevligt!

nu ska jag diska och sen börja med lunchen! Makaronilåda!

Inga kommentarer: