torsdag 24 februari 2011

Skitprov och morotskaka

Gårdagens prov gick åt skogen, jag vet int riktigt vad jag gjorde, men de blev nå konstigt iaf så jag ska fara och ta om det i slutet av mars istället. :P Ja iista int ens försök laga de färdigt igår heller.
Bättre lycka nästa gång!
Idag har jag och Casper bara varit hemma, nu som bäst tar prinsen en tupplur.
Han har tjatat flera gånger idag att vi ska fara och simma ikväll, så den här mamman får nog ge efter och fara till simhallen fast lusten är på 0. :P
Imorgon är det dagisdag igen, till 11:30, jag tänkte fara till stan och köpa lite som behövs till kalaset nästa vecka, som typ nå roliga papperstallrikar och -muggar. Ska försöka mig på att göra morotskaka till kalaset. Jag äääääääälskar morotskaka! Och min mor har världens godaste recept. Självklart blir det ju en tårta också.
Tänk att vår lilla plutt fyller TRE år om bara några dagar! Helt ofattbart. Han är nog världens bästa :) Trots trotsen. :P
K hade ju lovat att köpa en såndär bil att köra med till födelsedagspresent åt Casper, som kostar typ 230 €.
Men som tur är har Casper ändrat sig och vill ha en cyckel istället! Och ja, han har ändrat sig helt själv. :P
Tror det blir denna:

Yosemite 16" BMX för 79€ från Biltema. Självklart ska ju cyckeln ha stödhjul också. De måst ju gå.

Inga kommentarer: