tisdag 15 februari 2011

tråkigt

Ringde till dagis imorse och sa att Casper högst antagligen är hemma hela veckan.
Det lustar faktiskt int att fara gående efter honom i detta väder. Och inte heller lustar det att ha honom där 8-16, K's arbetstider alltså.
Fast ifall jag sku råk slipp på nå jobb får han ju förstås fara till dagis.

Det är fakiskt väldigt tråkigt att vara instängd här hemma. Både för mig och Casper. Just nu river han ut alla sina leksaker, suck.
Det kommer att bli en lång vecka.

Nu ska jag överföra Idol-bilderna till datorn, kommer att ta en evighet.
Kom på att jag lovade en dam att skicka nå bilder åt henne, hon gav mig sin email på konserten.

PS. Vi har sett mååånga gånger på Karlsson på taket de senaste dagarna, och jag har kommit fram till Karlsson påminner om min mormor lite! Alltså utseendet, detdär håret och ansiktsformen. :D

Inga kommentarer: