måndag 14 februari 2011

IDOL

Igår var jag på Idol konserten, med mommo o. F. Fast väl där satt jag för mig själv eftersom det var så fullt och mommo o F tog så dåliga platser ;)
Själv trängde jag in mig mellan två gubbar, i mitten och längst ner på läktaren. Jag satt på både handväskan och jackan, och hade då super utsikt! Jag har maaassor med bilder, täcks inte ens skriva ut hur många, men hälften blev ju suddiga eller annars dåliga, så när jag rensat kanske jag täcks skriva ut hur mycke jag har ;).

MEN, alltså vilken känsla det var att vara där! Jag var som helt i en annan värld, helt inn i de ännu efteråt!
Och de flesta var ju suuuuperbra! Speciellt då Jay, Geir, Minnah o Linnea.
Igår på kvällen låg jag och hade Jay Smith - Dreaming People på repeat hur länge som helst.
Jag har nog fått en ny idol! :D

Bilder kommer sen, när jag orkat lägga in dem på datorn.

Nu ska jag väcka Casper som sover ännu, han somnade nämligen 19:45 igår, vaknade lite före 21 och var uppe till 1.....
Blev ju förstås inget dagis idag, dels pga den sena natten och dels pga kölden.

Jag var förresten och jobbade min första dag i fredags! Gick helt bra fast jag fick prata finska hela dagen. :P

Inga kommentarer: