torsdag 17 februari 2011

Älskar

Casper älskar en massa saker just nu.
Som exempel:
"Jag älskar mitt täcke"
"Jag älskar mat"
"Jag älskar att hoppa"
"Jag älskar min leksak"
"Jag älskar Dennis"
Osv. Ja, ni förstår. :)

Och idag sa han: "mamma jag GILLAR dej". Någon som sett för mycket på Karlsson?

Nu skiner hela huset. Vad är mycket skönare än att gå och lägga sig i ett rent hus med rena sängkläder.
Men före vi far till sängs inväntar vi far i huset.

PS. HUR länge tar det för Neste Oil att komma med olja åt en??? Vi beställde i förrgår och sa att det var bråttom, för oljan e slut! Men vi har fortfarande int fått nån olja.
De här senaste två veckorna har K hämtat olja från Neste, för man får tydligen inte beställa mer olja förrän man betalat sista räkningen. Så dit har det gått över 200 €...

Här har ni en bild på världens bästa Casper.

Inga kommentarer: