torsdag 3 februari 2011

Jag är stolt över min son.

Andra gången idag som Casper lämnade själv vid dagis. Och det gick ju liksom sååå bra, trodde åtminstone att han sku gråta lite, men nejdå.
Han gick glatt in med tanttona i rummet och då jag sa "Casper nu far mamma en stund, hejdå" så titta han helt nöjd på mig och vinka glatt. Gissa om jag blev förvånad.
Och allt hade gått bra, fast han åt inget. Han var ca. 2½ timmar idag. Själv gick jag omkring i stan och tyckte att tiden gick väldigt långsamt. Var till och med till biblioteket och satt med gubbarna och läste dagens ÖT och två Vi föräldrar tidningar.
Imorgon blir det dagis på nytt, men nästa vecka behöver han nog inte fara varje dag, om int jag nu sku råk behövas.
Efter att jag hämtat Casper for vi till stan på lunch med mommo till Fredrika. Supergott.
Sen for vi vidare till simhallen. Nu är vi hos mommo och F och Casper sover. Han får sova till 16 då folket kommer hem.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Vad roligt att det gick så bra! Jag är orolig redan över när min tjej skall börja dagis och det har jag inte tänkt ska ske ännu på åtminstone 2 år!

Johanna sa...

Ja det var en sån lättnad att det gick så bra redan andra dagen, hoppas det håller i sig :)
Hehe, känner igen det, börja också fundera på det allt för tidigt...