måndag 7 februari 2011

bil

Idag har Casper varit 2 timmar i dagis, 9:30-11:30. Denna gång hade han ätit bra. :)
K är ju ledig denna vecka och ska fixa taket och Caspers blivande lekrum.
Så vi var och besiktade bilen och handla mat så länge Casper var i dagis.
Det gick helt ok vid lämningen idag, han grät en skvätt men endast några sekunder så gick det över.
Han ville imorgon igen till dagis, så får han sen ha ledigt åtminstone onsdag och torsdag.
Hoppas jag får jobba nååågot denna månad. ;) Men jag kan ju inte sitta och hoppas på att någon annan ska bli sjuk.. :P Eller kan jag? ;))
Nu är jag och Casper hemma hos min bror K och kollar efter hans dotter M medan han själv är vid tandläkaren.
Jag behöver nog inte "sköta" så mycket, de sköter ju sig själv båda två.


Förresten, finns det någon där ute som beställt nånting från Tyskland?! Hur har det funkat isf? Tips på nån bra sida med leksaker?
Casper sku vila ha en såndär bil att sitta och köra i till födelsedagspresent, men de kostade över 200 € här i stan, kan tänka mig att man kanske sku kunna hitta billigare i Tyskland.
Ska försöka googla lite om ja sku råk ti hitt nå..

Inga kommentarer: