onsdag 23 februari 2011

Dagisdag.

Idag är Casper i dagis. K förd dit honom till lite före 9 och jag ska hämta honom efter 14. Känns faktiskt lite konstigt att själv vara hemma och Casper är i dagis. Men han är ju inte varje dag, och ej heller långa dagar. Jag hoppas att jag ska få jobba lite snart. Funderar på att lägga till mig till flera dagisar. För nej, jag kan inte börja gå hemma på dagarna och ha Casper i dagis, det går bara int. :P
Casper trivs riktit bra på dagis, och vill fara dit, så det är ju skönt.

Idag ska jag läsa på prov. Åtminstone kolla igenom så jag har alla papper och sånt, för läraren hade tydligen sagt att vi får ha med mappen under provet, det hjälper ju lite åtminstone, fast vi antagligen ska bokföra på datorn. Ett program som vi inte använt många gånger än.
Och provet sker ikväll. Hjälp. Jag kommer att vara sjukt nervös.

Inga kommentarer: