onsdag 4 maj 2011

Ultraljud

Idag har jag varit på ultraljud då. Allt såg bra och normalt ut sa han. Tyvärr fick jag inte veta könet eftersom han inte såg och kunde säga säkert. Men jag tror fortfarande på en liten tjej.
Bebben låg med fötterna neråt, vilket jag redan visste eftersom det är där jag känner sparkarna.
Bebbens storlek var som i vecka 20+2, annars sku jag nu vara i vecka 21+0, vilket ska jag gå efter då? :D
De flyttar ju inte BF för några dagar.
I vecka 36 ska jag på nytt på ultraljud, då kollar de bland annat att bebisen vänt på sig.

Efter ultraljudet var jag och K på lunch, sen for jag hem och kolla på en film en stund före jag hämtade Casper vid 15. Han var inte riktigt klar att åka hem då ännu, för de hade fått sand i sandlådorna och han väntade på att ena "tanten" sku skruva ihop en grävmaskin. Men eftersom nån skruvmejsel saknades får han prova den först imorgon.
Nu har vi just kommit hem från simhallen. Åtminstone morsan är trött.
Nu ska jag laga färdigt maten sen ska vi ta det lugnt resten av kvällen och fara och sova tidigt.
Far i huset ska till en kompis klockan 21 och se på hockey, såklart. Då behöver man ju inte höra på ropandet här hemma iaf ;)

Inga kommentarer: