söndag 1 maj 2011

en liten uppdatering

Resan gick fint och vi hade kul. Skönt att vara hemma, och ännu skönare att ha prinsen hemma! :)
Vi kom hem först 21:30 igår.
Vi har köpt maaassor. Bara för mig har det farit 500 €. Köket blev strax under 2000 €, då var det bara nå lådor som inte fanns som vi eventuellt kommer hämta från Tampere vid ett senare tillfälle.
Nu känner man sig väldigt fattig, men vi har faktiskt fått massor av saker och kläder för pengarna.
Vi kommer att få såå snyggt kök!
Jag fick även handlat en del saker till Caspers blivande rum.
Jag gick och plockade och plockade vid Ikea tills vagnen nästan vällde över. Flera saker som jag sku ha glömdes, men ännu flera saker kom till.

Nu är jag lite besviken på mig själv att jag inte förstod att handla nå smått igår då allt är stängt idag.
Kylskåpet är inte tomt eller så, men typ bröd och sånt börjar bli slut.

Vi ska så småningom hoppa i duschen och sen idag ska vi till Yrkes och se på bilar.

Inga kommentarer: