torsdag 26 maj 2011

Stolt morsa

Imorse ringde alarmet 5:20! 5:30 var jag uppe på benen och nu har jag just mumsat klart morgonmålet.
Om 20 minuter borde jag sitta på cykeln och trampa iväg mot dagis.
Måste packa Caspers dagisväska och Skogsmulle väska före, jag kan inte riktigt lita på att K får det gjort. ;)
Jag slutar redan 12:36 idag, då blir det antagligen att fara hem och slänga sig i sängen tills jag kan hämta Casper, han ligger ju nämligen i dagis och sover den tiden

Vi var ju på Caspers vårfest igår, och han var så duktig och sjöng med/försökte sjunga med i alla sånger.
Man kände sig sååå stolt! Det tror jag alla föräldrar gjorde!
På måndag är det Caspers sista dagisdag innan han får sommarledigt i två hela månader! Nångång i augusti börjar han på nytt.

Nåmen, nu ska jag klä på mig så jag inte kommer för sent.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: