måndag 2 maj 2011

MUMS.

Casper fick för sig att han sku ha en leksak då vi var och handla. Han var sååå envis. Stoppade leksaker i kärran flera gånger, stod och höll i kärran framifrån så jag int sku slipp iväg och började till sist gråta och ropa. Men jag gav inte med mig och till sist slutade han och satt så snällt i köpvagnen tills vi hade handlat klart.
Det var ju just sådär som INTE mitt barn sku börja göra! ;)

Nu ska vi mumsa i oss vaniljglass med jordgubbar! Och om en timme styr vi kosan mot Forsby och sen Purmo.

Fick förresten veta ett utav två vitsord, de där proven vi ganska nyligen hade i skolan.
Jag var ju nog nästan 100% säker att jag sku få godkänt, för det gick relativt bra, men jag gissade inte att jag sku få B3, alltså högsta vitsordet. ;)
Nu är det att vara nervös och vänta på det andra vitsordet, för jag det provet gick inte alls lika bra och jag är faktiskt väldigt osäker ifall jag blir godkänd eller inte.

Nåja, jordgubbarna väntar i kylskåpet på att bli uppätna!

Inga kommentarer: