tisdag 3 maj 2011

På tal om gynekologen.

Det blev inget dagis för Casper idag, han var så trött imorse då K försökte väcka honom så vi fortsatte sova, läääänge. Lite besviken var han nog då han vaknade, men mycket mindre än jag trodde han sku vara.

Jag ska nog bara på ultraljud imorgon, jag läste brevet för snabbt, trodde bara direkt jag sku till nån gynekolog då det nämndes i brevet. Men tydigen heter stället "gynekologisk poliklinik". Bra, mycket bra!
Men K har ingen möjlighet att komma med och se vår lilla plutt, så jag får fara själv.
När jag kommer ut får jag ju direkt ringa och berätta vad de sagt. Hoppas jag får se ifall det är en liten tjej eller kille. :)

Nu ska vi fara och duscha, sen äta nån lätt lunch och sen cykla iväg till stan. Casper behöver flera par fingervantar och eventuellt en mössa till nya FIX utedräkten som jag köpte vid PåGränsen. De hade -40% på alla ytterplagg, även dam jackor, så jag fick också en jacka som magen ryms att växa i :) OCH som går att använda sen efter graviditeten. Jag sparade en stor slant med de där 40 %.

Inga kommentarer: