torsdag 19 maj 2011

Ett eventuellt vagnköp

Idag efter rådgivningsbesöket kikade jag in via Bike-Trim för att kolla vad de hade för vagnar.
Självklart bara för att TITTA, trodde jag. Jag ringde K och det blev så att vi lag undan en vagn tills imorgon.
Då ska vi gå och kika på den alla tre, ifall de andra två också gillar den så slår vi till. De hade två av de vagnarna kvar och de var på specialpris.
Vad det är för en vagn får ni veta imorgon ifall det blir så att vi köper den.
Det är nog tidigt att köpa vagn ännu, men den får stå och samla damm nånstans tills den ska användas.
Jag hade ju lite tänkt så också att vi köper en så fort vi hittar en som vi verkligen vill ha och kan tänka oss att köpa, nu blev det ju lite tidigare än jag räknat med då men. OM vi köper förstås, men något säger mig att K kommer bli lika såld som jag.

Inga kommentarer: