söndag 15 maj 2011

Fötter genom magen?

Idag hade vi absolut ingen aning om vad vi sku göra då K's kusiner och Caspers småkusiner ringde och sa att de kommer hit.
Vi har mumsat bulla och kaffe, sen blev det en familjeportion kebab från Korv Görans. Vi var 5 vuxna + tre barn och det lämnade ändå över mat.
Barnen har har haft fram typ alla Caspers leksaker så de har jag nyss plockat bort, det ser alltid mycket värre ut än vad det är. :D
Nu har vi min bror K och hans dotter M på besök, och jag sku måst ta och diska, men tror nästan att det får lämna tills imorgon. Casper ska ju bestämt till dagis han imorgon, fast jag tror han får nöja sig med att vara halvdag och bli hämtad 11:30. Han får nog så lov att ha ledigt åtminstone en dag denna vecka, men då måste vi nog hitta på något, annars vill han knappast lämna hem från dagis.

Jag drömde inatt att bebisen i magen sparkade så hårt att fötterna höll på att komma ut genom magen.
Bebisen stod liksom på något sätt och tyngde med hela sin tyngd så tårna petade ut. Helt sjukt.
Jag försökte tynga på fötterna så de inte sku komma genom skinnet.
Annars så har jag ingen aning om vad bebisen ska få för namn sen. Med Casper visste jag direkt vad han skulle heta. Men då visste vi ju att det var en liten kille, nu kan det ju vara vilket som.
Jag ska ta och kika på namnsidor, då man hittar rätt namn vet man direkt!

Inga kommentarer: