måndag 16 maj 2011

fräsha druvor.

Oj vad det sku vara skönt att lägga sig och sova i en säng med nytvättade sängkläder.
Men det orkar jag inte göra mer ikväll så det får bli imorgon.
Imorgon ville Casper vara ledig med mig och det får han såklart, så vi får hoppas på bättre väder så vi åtminstone kan sticka näsan utanför dörren.

Idag då vi sku njuta av en ask med vindruvor så var det MÖGLIGA vindruvor där mitt i asken. Det var så äckligt och jag hade redan mumsat några. Jag kastade hela asken fast inte de mögliga druvorna rört i alla andra, för det var såååå äckligt. Hua.
Och detta fast jag alltid står och glor igenom asken i en minut i butiken innan jag tar den.
Men tror ni inte att jag köpte av samma vindruvor idag vid Citymarken? Ja, men jag stod nog i två minuter och kollade igenom askarna denna gång!

Nåja, men nu ska jag fara i sängen och se på en film på datorn. Jag minns inte vad den heter, kan återkomma om det senare och tipsa er ifall den var bra.

Godnatt!

Inga kommentarer: