måndag 9 maj 2011

En vilsen Casper

Jag och K vaknade inatt av att Casper stod och grät förfärligt och ropade mamma utanför wc-dörren.
Han sov i sin egen säng så jag vet inte om han hade gått i sömnen dit eller vad.
K hämtade iaf honom och han fick fortsätta sova mellan oss så han lugnade ner sig efter en stund.
Lilla gulleplutten vår.
Han minsta int själv nånting av det imorse.

Ni sku ha sett vilken stolt kille som for iväg till dagis med LIPPIS idag. Han har flera gånger pratat om att nån annan haft lippis, men det har hittills varit för kyligt tycker jag, men idag fick även Casper ha lippisen på.
Dock lade hönsmamman en vanlig mössa i väskan så tantorna får bestämma vad han ska ha på sig.

Jag ska så småningom fara upp på vinden och börja gå igenom lite vad vi har för saker där, vad som ska sparas och vad som ska kastas. Jag kommer självklart kasta så mycket det bara går, för där finns verkligen massor med saker, som vi inte saknat de senaste 3 åren typ.

På onsdag ska jag annars och skriva Bokföringsprovet. Jag hoppas det är sista provet jag behöver ha, väntar fortfarande på resultatet av det sista provet vi skrev.
Tog hem programmet vi ska bokföra på så jag ska fara till min mors idag eller imorgon så hon får öva lite med mig, hon borde väl kunna det där ;)

Inga kommentarer: