onsdag 11 maj 2011

the last prov.

Gårdagen var en riktigt trevlig dag. Vi var hos U & E enda till ca. 16:15 för Casper ville absolut inte hem.
Så det blev lite bråttom att fara hem och äta nå frukt och byta kläder för att vara och hämta upp K klockan 17. I Kokkola var vi faktiskt bara till BR lelut, H&M och Anttila, plus RAX och äta. Jag hittade förstås inte det jag skulle ha från H&M. Casper fick däremot två par shorts och två par linnen. Shortsen är storlek 104 cm och linnen 98/104 resp. 110/116 cm. De där linnen var det något konstigt med, det skiljde i storlekarna fast det var samma storlek, därför tog vi två olika storlekar. Shortsen brukar jag alltid ta en storlek mindre av för de brukar vara stora, det ska ju vara shorts, inte se ut som byxor som är för korta.





Bilder från hm.com
 Casper är i dagis och jag ska mumsa morgonmål framför tv:n och sen måste jag diska!
Sen ska jag eventuellt öva lite på Bokföringsprovet jag har idag. Det var tur att jag har en mor som är bokförare så hon kunde öva med mig lite igår, fast vi har något underligt bokföringsprogram.
Ifall jag klarar detta prov är det mitt allra sista prov!
Jag fick resultatet av Bokslut & Beskattningsprovet, endast N1, men jag var ju godkänd iaf, vilket är huvudsaken för mig!

PS. Ni sku bara veta vad Casper är stolt över sina "tatueringar" på armarna. Han sku självklart visa dem i dagis idag.
50 tatueringar för 5 € är inte dåligt ;)

Inga kommentarer: