fredag 6 maj 2011

morsdagskaffe

Idag har jag varit och jobbat. 8-16, fast jag fick sluta en timme tidigare för det fanns knappt nå barn kvar.
Ska till samma ställe nästa veckas torsdag och fredag.
Jag gick till mommo och F's då jag slutade och lyckligtvis kom min bror på samma gång så jag fick låna hans bil och fara till Caspers dagis på morsdagskaffe och hämta gulleplutten :)
Han hade frågat flera gånger när mamma ska komma och dricka, så riktigt tur var det att jag slapp dit.
Annars hade K hämtat honom efter 16.
Som ni kanske kunde räkna ut så var jag ju gåendes, och Casper orkar inte gå ända hem.

Vi är fortfarande vid mommo och F's och kommer säkert vara här nån timme till för K for iväg till en kompis och kolla på hockey. Det är ju självklart mycket roligare för Casper att vara här och leka med sina kusiner där ute än att sitta hemma med mamma.

PS. Idag fyller F år! Jag vet inte exakt hur mycket men borde vara typ 54? :D Grattis till honom iaf!

Inga kommentarer: