måndag 16 maj 2011

städdag.

Vi tog sovmorgon idag jag och Casper istället för att dra oss upp ur sängen och allt som ska göras innan dagis. Sköööönt, Casper är inte precis lätt att få upp på morgonen.
Vi har bara varit inne hela dagen, stääääädat och sett på tv. Eftersom Casper ser relativt lite på tv så har jag inte dåligt samvete att vi tittar lite mera en dag som denna. :P
Om en halvtimme kommer K hem med bilen åt oss, han själv ska och tatuera sig, eller, hans tatueringar ska skuggas mera eller vad det nu var.
Jag och Casper far antagligen och hälsar på mommo och F.

Jag tänker inte nämna något mer om gårdagens match, det har alla andra gjort redan ändå. Jag såg inte matchen själv men enligt K var Finland värdiga vinnare. ;)
Jag låg istället och kollade filmen "Himlen är oskyldigt blå" på datorn. Den var varken jättebra eller dålig, helt ok och gick bra att titta på, men man missar inget ifall man inte ser den.

Ska fara på jakt efter jordgubbar ikväll också, de finns ju inte varje dag i butik. Vadå snål.

Nu ska jag börja fixa middagen som blir lite tidigare än normalt idag. Potatismos med knackorvssås.

Inga kommentarer: