torsdag 5 maj 2011

Barnvagn

Alltså denna barnvagns DJUNGEL. Det finns ju 1000 olika barnvagnar att välja på.
Jag har självklart länge redan suttit och kollat in barnvagnar, men självklart inte blivit nå klokare.
Men nu funderar jag hårt på att köpa en Emmaljunga. Begagnad från tex. Huuto.net. De kostar ca. 400-600 €, ifall man vill 2008 årsmodell och nyare.
Tex. en sådan :

Emmaljunga Edge Duo Combi Sport -08 grey apple

Eller denna:

EMMALJUNGA Duo Edge Sport yhdistelmävaunut *Camo grey*

Även Gesslein F6 har varit ett alternativ:

  

Gesslein 09 F6

Med denna Gesslein vagn kommer två olika framhjul med, ett par stora och ett par små roterande.
Denna vag är billigare begagnad men runt 800€ ny.

K's favorit är Crescent. Vet inte riktigt hurdan, men det finns ju inte så många Crescent att välja på, så kanske en sådan:

Crescent Classic 2011


Och så finns det ju 100-tals till att välja på......

Om ½ timme ska jag hoppa på cykeln och hämta gullungen vår. Sen far vi hem och mumsar mat och väntar på K. Sen funderade jag faktiskt om jag sku släppa av dem vid Edsevö Neste och själv fara vidare till Kokkola så länge de tittar på den där showen. Jag behöver ett par mammaleggings, helst nu så.

2 kommentarer:

Heidi E sa...

nemen e du gravid? va kul me ett syskon till casper! :) GRATTIS och hoppas du får må gott och lycka till sen när det är dags!

Johanna sa...

Jo, super kul. :) Och Tuusen tack!! :)