tisdag 24 maj 2011

Kokkola

Jag och Casper spenderade hela 4 timmar i Kokkola idag, och det fick verkligen över förväntan! Casper var så duktig fast vi gick i flera klädaffärer och tittade på kläder åt mig.
Vi gick allra först till BR lelut där Casper fick en bil, så den hjälpte till väldigt mycket under dagen.
Jag köpte till slut en lite längre vit kortärmad skjorta från Jim & Jill, passade magen fint utan att jag såg ut som en kossa. Tänkte köpa ett par kortare leggings (eller heter det tights?) till, vilken färg vet jag inte ännu, måst fara och se på torsdag.
Köpte även en helt vanlig vit topp och ett par simshorts åt Casper från H&M.

Imorgon ska jag jobba på dagis 8-16. Klockan 18 är det vårfest på Caspers dagis som gäller.
Sen blir det säkert en tidig kväll för på torsdag börjar jag redan 6:30.

På fredag blir det lite knepigare, jag slutar klockan 16:30, och 17:30 (eller 18:00) ska jag vara vid Optima.
Men det ska nog gå fint, det brukar faktiskt inte ta allt för länge för mig att göra mig klar, om jag inte förstås får för mig att fixa till håret lite.

Inga kommentarer: