måndag 2 maj 2011

Post.

Jag fick hem ett brev för nån dag sen där det stod att jag ska på en gynekologisk undersökning klockan 10 den 4.5, alltså exakt samma tid som jag fick tid till ultraljudet. SÅ ÄR DET SAMMA SAK?
Då jag var gravid med Casper var jag till nån gynekolog vid rådgivningen, men om jag inte minns helt fel så sku man int dit nå mer?
Lite konstigt sku de ju vara om de bokade in mig för två saker samtidigt?

Jag och Casper har ledigt idag och vi sov enda till 10:20 då K ringde och väckte oss.
Vi har int hunnit göra så mycket annat än äta och diska, snart ska vi fara och handla mat, vilket verkligen behövs.

Magen växer så det knakar. Köpte mina första mammabyxor i lördags, och shit vad de är bekväma! Tynger int på nånstans. Ska absolut köpa mammaleggings också. De vanliga tynger så på magen. Och eventuellt nå mammajeans. I sommar kommer jag gå omkring med klänningar och mjukisshorts har jag på känn.
Den senaste veckan har jag, ursäkta mig, haft väldigt problem med magen, så nu tog ja nånting av min mor så jag kanske får till det på wc då. :P
Som ni förstod är det inte bebismagen jag haft problem med. Hoppas det börjar bli bättre snart, för igår kväll hade jag så sjukt då jag låg i sängen att det var nära till skrik.

Igår var vi till K's jobb och tvättade upp pärlan vår. Sen for jag och Casper och hälsade på Kållby-släktingarna.
Ikväll ska K köra dendär stora bilen vi var med till Haparanda till hans kusiner i Purmo, jag och Casper ska hämta honom. Casper sku ju självklart vilja fara redan. ;)

Nu ska vi klä på oss och fara och handla! Vi har för ovanlighetens skull bil idag så.

2 kommentarer:

lintuli sa...

ja tror int e e sama sak, ring tid å fråg

Johanna sa...

He va ja som had läst ede brejvi liti fö snabbt. He sto bara att ja har tid till "gynekologiska polikliniken". Tydligen hejter e he tär di har Ultraljud, så he va ba ultra ja sku på ;)