måndag 18 april 2011

Smyg-fisa

Börjar med ett nytt inlägg istället för att blanda i förra. :D

Jag har haft sjukt i magen nästan hela dagen idag! Om det beror på graviditeten eller all fruktsallad jag ätit vet jag inte. Det är bra att jobba på dagis där man kan smyg-fisa lite nu som då utan att det märks ;)
Magen känns väldigt uppsvälld också, så idag ser jag riktigt gravid ut faktiskt.
Jag längtar tills gravid-magen växer lite mer, är ju lite i det stadiet nu att folk vet inte ifall jag är gravid eller bara ätit lite för mycket.
Jag själv ser ju nog hur magen har blivit större, och mera rund och utspänd än förr.
Provade annars ett par jeans som alltid varit riktigt spända runt magen, de var nu lösa runt benen och satt hur bra som helst runt magen! Alltså under bebis-magen. Det märks allt de där 6 kilona jag gått ner.
Nästa rådgivningsbesök har jag 100% säkert gått upp lite, jag har väldigt bra aptit. Idag åt jag spaghetti och köttfärssås tills jag höll på och spricka.

Nu ska jag och Casper bums i säng! Det är redan allt för sent, som vanligt! K är vid ett måleri och hjälper till lite så han kommer säkert sen då vi somnat.
Casper sover lite kortare nätter då han är i dagis, men det tar han igen med att somna bums på vilan i dagis, och sover mellan 1-2 timmar.

Inga kommentarer: