lördag 23 april 2011

Grillat.

Ikväll har jag bjudit på potatis, grillad korv, grillad kycklingfilé, sallad och potatissallad. Och det var otroooligt gott! Till efterrätt blev det vaniljglass med jordgubbar!
Nu ligger jag inne på golvet för mig själv medans gubbarna är ute/i tamburen och river tak och väggar och allt möjligt.
K's kusin K är här och hjälper till så de har nyss rivit ut vårt gamla fönster i tamburen, det enda fönster som inte var utbytt då K flyttade hit. Och det mesta av taket är borta i samma tambur också. Tur att det är någotsånär varmt ute. ;)
Casper vill ju självklart vara ute och se vad de sysslar med. Han har varit ute mest hela dagen. Han sku kunna vara ute hela tiden nu på våren, och lika på sommaren.
Vi har även hunnit vara till Purmo idag. Och till mommo och F's, där vi lag upp studsmattan.
Har på känn att det kommer att bli en lite senare kväll ikväll, K's kusin ska övernatta och de dricker några öl på var.

Nu ska jag ta bilder på vad jag fyndat för kläder åt bebben i magen! Både idag och förr.

Inga kommentarer: