onsdag 20 april 2011

Inte så konstigt

Det var faktiskt inte så konstigt att två stycken märkte min bebismage igår, när jag kollar i spegeln har den faktiskt de senaste dagarna ploppat ut. Magen har nog haft en väldans växtspurt den senaste veckan.
Jag hoppas innerligt att denna graviditet blir lika "enkel" som med Casper, speciellt då jag kommer att vara höggravid i slutet av sommaren. Jag gick inte upp mera än typ 12-13 kg, hade ingen foglossning eller dylika smärtor.

Både jag och Casper är helt supertrötta ikväll. Vi sitter i soffan och slöar och har på Dennis.
Fast vi har hunnit med en del sen vi slutade dagisarna. Vi har kört far i huset och tatueras, varit till Halpa Halli och köpt en liten sax, limm och kritor. Och så var vi till Aylin och äta. Myms!
Då vi kom hem började vi pyssla! Vi klippte, ritade och limmade.
Nu väntar vi på att K ska ringa så vi får hämta honom, sen fara och duscha och sen soooooova!
Hela huset är råddigt och smutsigt, men det får vänta tills fredag då vi har ledigt. Några fönster ska jag tvätta då också,  blir nog bara nedrevåningens fönster, och knappast alla heller.

Imorgon är det sista dagen för denna vikarie, för denna gång. Ska fara till Siwa sen då vi hämtar K efter nå goda kex till kaffet/téet imorgon.

Nu ska prinsen ha en morot så jag ska avsluta.

Inga kommentarer: