söndag 24 april 2011

ej i lager.

Det blev så sent som till ca. 1 inatt innan vi for och sova, 9:30 imorse steg vi upp.
Det bjöds på lunch hos mommo och F, hemgjorda kötbullar me potatismos och sallad. Myms!
Och så hade M med fisk. Kaffe och efterrätt avnjöts ute på baksidan.
Nu är Casper och K me mommo och F till villan, jag var lite lat och stannade här så länge.

Nu får jag börja räkna ner dagarna tills fredag då vi styr kosan mot Haparanda! Enda som jag är lite bekymrad över är att alla skåp till köket inte finns på lager just nu. Ska ringa dit och se ifall de kan skicka de som inte finns just då, ifall de nu inte råkar hinna få dem. Även andra delar kan ju hinna ta slut innan fredag. Ska kolla upp allt dagen innan. Lite surt.
Men vi får ta hem allt som finns till köket och resten av sakerna vi ska ha iaf. och hoppas de skickar resten.
Hotell ska bokas också, men det gör jag nog dagarna innan först.
Självklart ska jag ju också spendera nån timme på köpcentret På Gränsen. Ska ha en vårjacka och nå mamma-kläder. Även lite sommarkläder till Casper ifall jag hittar något fint.
Har på känn att det kommer gå åt en hel del pengar under helgen.

Nu börjar min röv domna bort så jag ska stiga upp och lägga mig i soffan istället tills Casper och co. kommer!

Inga kommentarer: