lördag 9 april 2011

shoes

Vi har sprungit och sökt skor åt Casper både igår och idag.
Varken vid Citymarket eller Prisma fanns de nå. Hittade ett par vid Shoe Stop, men inte rätt nummer, så vi var dit igen och provade rätt nummer, men tyvär var de allt för lösa. Så nu beställde hon ett annat par som sku komma på tisdag, för ENDAST 65,90 €. Huh huh. Ett par Kavat var de. Och självklart är de bra och stadiga, så jag hoppas den storleken vi väntar på passar.
Jag har faktiskt int tänkt så mycket på det här hur pass "bra" skor är. Men jag tittade, klämde och kände på flera olika skor i olika butiker, alla andra kändes slattriga jämfört med dessa. Och så såg många andra helt platta ut inuti.
Nog om skor då för denna gång.

Min älskade sötaste Casper har somnat för ½ timme sen och K är och hälsar på en bekant så får se om vi får hem honom nå inatt.
Han måst gå hem isf, vilket är säkert 4 km. Stackarn. :P
Jag själv ska surfa runt lite på nätet tills jag blir så trött att ögonen inte hålls öppna längre = snart.
Och imorgon blir det barnloppis! Det börjar 12, och jag måste duscha, laga mat och ta ut pengar innan så det blir ingen sen morgon.

Ps. Bebisen in the mage har varit vild mest hela dagen idag!

Inga kommentarer: