fredag 8 april 2011

Jag drack alkohol som gravid!

Jag har drömt inatt att jag var ute och drack alkohol, fast jag var gravid! Det var riktigt hemskt och jag förstår inte varför man måste drömma så sjuka saker. :D
Jag avskyr de som dricker och röker under graviditeten (sori).
Jag var ju minst sagt lättad då jag vaknade och det bara var en dröm.

Casper vaknade redan 7:30 imorse, då pappsens alarm började ha ljud. Så nu är klockan 9 och vi funderar på vad vi ska göra. :)
Jag misstänker att vi, efter att jag duschat och en lätt lunch, far skuttande till mommo och F's och hämtar cykeln min och far cyklande till Prisma och Citymarket för att söka ett par vårskor åt Casper.
Han sku måst få ett par lite stadigare skor, för han går lite snett me åtminstone ena foten, alltså lite plattfot.
Inget farligt enligt rådd-tanten men hon sa iaf att vi ska tänka på att köpa bra och stadiga skor åt honom.

Halva nästa vecka och veckan därpå ska jag och jobba! På svenska denna gång, halleluja!
Mycket bra så får jag lite mera pengar innan vi far till Ikea! (Haparanda)

Jag ska göra ett nytt inlägg med lite saker från IKEA!

Inga kommentarer: