fredag 22 april 2011

Leksaker.

Idag kommer Caspers mommo o. F hem. Casper sku självklart vila fara dit redan. Vi får se hur sent de kommer hem, ifall vi far idag eller väntar tills imorgon.
Casper och pappsen var borta en bra stund på förmiddagen så jag passade på att plocka bort och kasta bort lite av Caspers leksaker då han inte var hemma. Han vet ju vart jag för bort leksakerna, så ibland kan han fara dit och se ifall det är något han vill ta fram igen. Iaf blev det två påsar bort och mera plats i lådorna.
Alltså, jag LÄNGTAR tills han får sitt eget rum där han får ha sina leksaker.

Jag håller som bäst på att fixa maten samtidigt som jag hör på Ted. Tänkte blogga snabbt nu innan jag ska börja med såsen. Men det ska jag ju göra nu. Så. Glad påsk allihopa! :)

PS. Igår sparkade bebisen så hårt så jag slår vad om att det syntes utanpå magen. Så kändes det iaf.

Inga kommentarer: