söndag 10 april 2011

Babykläder.

dessa kläder fyndade jag på barnloppiset idag:

6 € för allt. Då inklusive två Polarn o Pyret bodysar, och två helt nya bodys från Lindex, resten i mycket bra skick eller nyskick.
Jag har försökt köpa unisex, eftersom vi ju inte än vet ifall det är en kille eller tjej. Po.p bodyn längst ner till höger är dock mera tjejig, men den var så fin och billig så jag köpte den iaf.
Hittade inget åt Casper, kollade bara snabbt och såg att det var mest gamla och nötta kläder i hans storlek så jag  kollade mest på babykläder.
Jag har även fyndat lite andra babykläder som redan är intyngda i en påse i ett skåp, ska ta bild en annan dag och visa upp. Jag ääälskar att köpa babykläder! Och jag har absolut inget emot att köpa på loppis ifall de är i bra skick eller nya. Och de får inte vara flera år gamla heller, förutom om det är märkeskläder såsom Po.p, me&i och sånt.
Nu åker även dessa kläder i en påse i skåpet för att ligga där några månader tills det är dags för att tvätta!

Nu ska jag och Casper börja ställa oss till sängs, K är vid ett måleri ikväll så han kommer antagligen först då vi somnat.

Inga kommentarer: