onsdag 6 april 2011

mitt näst sista prov!

Ikväll har jag varit i skolan! Och skrivit mitt FÖRHOPPNINGSVIS näst sista prov innan jag går ut!
Vi satt i tre timmar och höll på, jag blev ändå inte klar, det var super svårt. Förstår inte hur vi ska kunna sånt vi inte ens övat på. Jag får bara hoppas hoppas och hoppas på godkänt.
Jag har lite svårt att blogga just nu :P Casper leker att hans hand är nån liten sak som knackar på datorn jag har i famnen. Så här låter det: Casper med knasig röst.
Casper: "knack knack"
Jag "Kom in!" "Vem ere?"
Caspers hand kommer fram "Hej jag heter H*****" (ett namn från dagis)
Jag: "Hej hej, hur mår du?"
Casper "jag mår dåååligt.." "Nu far ja ut igen hejdå"

Nåja, nu var leken slut och jag kan fortsätta blogga ordentligt.
När vi skrivit klart proven 21:00 fick vi saft/kaffe och bulla, myms! Kom hem strax efter 21:30.
Och när jag kom hem då! ja då börja jag och Casper städa. Jag dammsög och skurade, Casper skurade wc-golvet. Så torkade vi damm. Casper är så duktig att hjälpa till!
Vi är fortfarande uppe. Men Casper får ha ledigt resten av veckan också så imorgon ska vi sova länge!
Blev erbjuden jobb på fredag men jag tackade nej. Vill helst inte fara bara för en dag, men lovade dock ut mig två dagar i slutet av April och början av Maj.
Nu ska vi äta nå frukt eller något smått innan vi stupar i säng. Godnatt!
Och ursäkta för ett lite flummigt inlägg...... :P

Inga kommentarer: